سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند آن را دوایی قرار داد که با آن دردی و نوری که با آن ظلمتی نیست [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
 
چهارشنبه 95 خرداد 19 , ساعت 10:11 صبح

به گزارش شبکه اطلاع رسانی شابا نیوز و به نقل از خبرآنلاین استان‌ها > زنجان – ایرانه حیدری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در نخستین جلسه هماهنگی جشنواره رمضان دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با مدیران مسئول فرهنگی و قرآنی گفت:گسترش نشاط اجتماعی،روحیه سرزندگی توام با معنویت،ترویج نشاط مذهبی و ارتقاء بینش شهروندان از مهمترین اهداف جشنواره است.

به گزارشخبرآنلاین ،ایرانه حیدری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت:برای بهره مندی هر چه بیشتر از فیض‌های بیکران این ماه باید از هر نظر آماده شویم چرا که رمضان، ماه اصلاح نفس و خودسازی است.

وی افزود:مقدمات لازم برای برپایی این رویداد قرآنی و فرهنگی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مختلف فراهم شده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان به مشارکت موسسات قرآنی و فرهنگی در برنامه های جشنواره رمضان اشاره کرد و گفت:باید برای مانوس کردن اقشار مختلف مردم با کلام خدا گام برداشته و در این زمینه اقدامات مناسب صورت گیرد تا به معنای واقعی کلمه این آیات نورانی وارد متن زندگی مردم شود.

حیدری هدف از برپایی این جشنواره را تقویت نگرش شهروندان زنجانی به فضای پرنشاط و معنوی ماه مبارک رمضان دانست و گفت:گسترش نشاط اجتماعی،روحیه سرزندگی توام با معنویت،ترویج نشاط مذهبی و ارتقاء بینش شهروندان از مهمترین اهداف جشنواره است.

در ادامه صفیلو نماینده اداره کل در امور موسسات قرآنی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:این جشنواره در قالب 424 برنامه استانی خواهد بود که 367 برنامه آن در شهرستان زنجان برگزار می شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ