سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانشی که مردم ناگزیر از فراگیری آن هستند و آن رنگ[ ظواهر [اسلام است و دانشی که مردم اجازه دارند آن را واگذارند و آن قدرت خداونداست . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 مرداد 16 , ساعت 1:59 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس،آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر روز یکشنبه در تبریز بین دو تیم تراکتورسازی و پیکان برگزار می‌شود. مجید جلالی سابقه سرمربیگری در تیم تراکتورسازی را دارد و اکنون باید با تیم پیکان مقابل تراکتورسازان قرار بگیرد. امیر قلعه‌نویی هم مثل جلالی در این فصل هنوز به پیروزی نرسیده و هر دو تیم پیکان و تراکتورسازی فقط دو امتیاز از دو بازی اول خود کسب کرده‌اند.

به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی در این بازی تیمش را کاملا تهاجمی به میدان بفرستد تا با حمایت هواداران تراکتورسازی اولین برد را جشن بگیرد.  ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گنجاش تماشاگر زیادی ندارد اما تا آماده شدن زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز تراکتورسازان مجبورند در این زمین خرید چای لاغری تن فیت میزبان باشند.

آرش برهانی مهاجم تیم پیکان دچار مصدومیت شد و شاید در این بازی بزرگ غایب باشد اما تراکتورسازان بازیکنان گلزن و آماده زیادی دارد. ادینهو مهاجم برزیلی تراکتور وعده داده که در این فصل با 30 گل زده آقای گل می‌شود. تراکتورسازی قصد دارد که از این مسابقه بردهایش را آغاز کند اما پیکان تیمی نیست که راحت تسلیم شود. تیم مجید جلالی شاید در فاز هجومی و گلزنی اشکالاتی داشته باشد اما در خط دفاع بسیار منظم به نظر می‌رسد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ